اسناد بالادستی مرتبط با فن بازار و اهمیت فن بازار در آنها
اسناد بالادستی مرتبط با فن بازار و اهمیت فن بازار در آنها
ویژگیهای فن بازار
تعریف فن بازار
پایان نامه فن بازار
بررسی فن بازار در ایران
همیت فن بازار در اسناد بالادستی
اسناد بالادستی مرتبط با فن بازار
وضعیت موجود فن بازار در ایران
محدودیت های فعالیت های فن بازارها در ایران
نحوه شکل گیری فن بازار
وضعیت فن بازار دفاعی در کشور
ویژگیهای فن بازار دفاعی
هدف از این پایان نامه بررسی اسناد بالادستی مرتبط با فن بازار و اهمیت فن بازار در آنها می باشد.در ابتدا اسناد بالادستي مرتبط با فن بازار مرور میشود و اهميت فن بازار در آنها بررسي ميگردد. سپس وضعيت موجود فن بازار در کشور بررسي شده و محدوديتهاي مربوط به شکلگيري فن بازارها در کشور بيان ميشود. پس از آن تحت سرفصل پژوهشهاي انجام شده، سه نمونه پژوهش ميداني صورت گرفته در حوزه فن بازار معرفي ميشود.
فهرست مطالب
7-2 فن بازار در ايران
1-7-2 اسناد بالادستي
1-1-7-2 سند چشمانداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404
2-1-7-2 ابلاغیه مقام معظم رهبری راجعبه سیاستهای کلی برنامه پنجم توسعه
3-1-7-2 قانون برنامه پنجم توسعه کشور
4-1-7-2 رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور
5-1-7-2 نقشه جامع علمی کشور
6-1-7-2 سیاستهای کلی علم و فناوری کشور
2-7-2 وضعيت کشور در زمينهي فن بازار
1-2-7-2 فن بازار دفاعی؛ تجربه فن بازار در وزارت دفاع و پش ن م
2-2-7-2 ویژگیهای فن بازار دفاعی
3-2-7-2 ضرورت تمرکز بیشتر بر جایگاه سکوهای فناوری در شکلگیری فن بازار
4-2-7-2 نقش موسسه در مبادلات فناوری ودجا
5-2-7-2 نهادهای میانجی و واسطهای نظام نوآوری ودجا
6-2-7-2 وضعیت فن بازار دفاعی در کشور از نگاه نهادی
7-2-7-2 پشتوانههای قانونی برای معاملات فناوری
8-2-7-2 سابقه فن بازار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
9-2-7-2 فن بازار منطقهایی؛ تجربه فن بازار در پارکهای علم و فناوری
10-2-7-2 کریدور نانو
11-2-7-2 تجربه فن بازار در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی
12-2-7-2 فن بازار پارک فناوری پردیس
3-7-2 محدوديتهاي فعاليت فن بازارها در ايران
1-3-7-2 محدوديتهاي فرهنگی
2-3-7-2 محدوديتهاي اقتصادی
3-3-7-2 محدوديتهاي قانونی
4-3-7-2 محدودیتهای نیروی انسانی
5-3-7-2 محدودیتهای دولتی و سیاستگذاری
4-7-2 پژوهشهاي انجام شده
1-4-7-2 مطالعۀ حسینی و سهرابی
2-4-7-2 مطالعۀ موحدی و طباطبایی
3-4-7-2 مطالعۀ صمدی و همکاران
منابع و ماخذ
پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف دانلود عنوان: پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:19 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی این فایل در زمینه " تقسیم بازار و تعیین بازار هدف "…
دانلود تحقیق اخلاق حرفه ای و اصول آن با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی اخلاق حرفه ای و اصول آن با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…