بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی
خرید آنلاین
تجارت الکترونیکی
اینترنت وتکنولوژِی
دانلود مقاله بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پروژه و پایان نامه رشته کامپیوتر
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید تحقیق
فروش تحقیق
خرید پایان نامه
بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی
خلاصه
برای تحقیق برروی فروش آنلاین، سه رویکرد جدا ووسیع،تقابل انسان-کامپیوتر،رفتار، ورویکرد خریدارانه برای آزمایش رفتار خریداران اینترنتی به کاربرده میشود.ادغام این سه رویکرد. با استفاده از ادغام این سه رویکرد، این مطالعه یک مدل ترکیب شده از رفتار فروش اینترنتی، با استفاده از چهار گونه از راههای تاثیر بر رغبت خریداران اینترنتی : با استفاده از کیفیت سایت، اهمیت(دغدغه ی) مشتری در فروش آنلاین،شناخت خود،وتجربیات گذشته فروش آنلاین. این عوامل تجربه شده به صورت ساختار متاخر وفاکتورهای پیش فرض متقدم مدلسازی شدند. مدل امتحان شده با استفاده از اطلاعات به دست آمده از 214 فروش آنلاین بوده است. بررسی های آماری با استفاده ازمدلسازی ساختاری به منظور ایجاد مدل های معتبر، وشفاف سازی ارتباط مهم درمورد ترغیب خرید آنلاین بوده است.تجربیات گذشته درمورد فروش آنلاین وارتباط وهمراهی این موضوع با ترغیب خریدار آنلاین میتواند با استفاده ازعواملی چون: دغدغه های خریدار،کیفیت وب سایتها وتاثیر گذاری کامپیوتر همراه باشد. دراین تحقیق کشفیات وملزومات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.
کلمات کلیدی:
خرید آنلاین
تجارت الکترونیکی
اینترنت وتکنولوژِی
مقدمه
به صورت اساسی راههای تجارت وکار وارتباط با مشتری را عوض کرده است.به عنوان یک تجارت مدیوم،اینترنت به عنوان یک محیط تقابل آنلاین باعث میشود که خریداران جمع شوند واطلاعات راارزیابی کنند،قضاوت درمورد انتخاب خریدار داشته باشند وبه صورت مستقیم(بی واسطه )محصولات راخریداری کنندودراختیار داشته باشند. فروش کالا به خریدارازطریق وب سایت باعث ایجادیک پدیده جهانی با یک روندافزایشی درفروش آنلاین درجهان شده است. به دلیل عواملی چون فایده ، راحتی،قیمت گذاری ،بررسی های مقابله ای ،وسعت انتخاب تولیدات وخدمات،ودلایل دیگرفروش آنلاین رشد کرده وانگیزه زیادی ایجاد کرده است.اگرچه فروش اینترنتی روند سعودی داشته است بعضی از چالش ها باعث افزایش ساختاری فروش شده است .
اول :رشد تعداد زیادی از تجار سنتی وایجاد رقابتهای اینترنتی باعث قدرت گرفتن آن شده است.با ازبین رفتن مرزهای جغرافیایی وکاهش جابه جایی ها،فروشگاههای دیجیتالی با ازدحام اشخاص شرکت کننده روبه رو شده اند. دوم: aquisition cost به صورت قابل ملاحظه ای افزایش وswitching cost فروش آنلاین کوچک شده است. سوم : با وجود رشد جمعی فروش آنلاین چندین فاکتور مثل ترس از جرم اقتصادی،دغدغه های امنیتی،فقدان اعتماد،باعث اجتناب مشتری از خرید شده است .
فهرست مطالب
بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی 1
خلاصه 1
مقدمه 2
Literature review 4
گسترش ایده به منظور تشریح(Development of hypothesis) 7
کیفیت وب سایت 7
نگرانی های مشتری درفروش آنلاین 10
Computer self.Efficacy 12
متد شناسی 13
بیان کلی موضوع 15
بررسی اطلاعات 15
بررسی مدلهای ساختاری هماهنگ 16
بحث : 18
نتیجه گیری 21
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…
پاورپوینت درباره ریکاوری دانلود دانلود پاورپوینت درباره ریکاوری جهت رشته ی پزشکی در قالب 151 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش واحد مراقبت بعد از بيهوشی(PACU) به منظور مراقبت…
پاورپوینت آموزش تدریس مفهوم تقسیم دانلود دانلود پاورپوینت آموزش تدریس مفهوم تقسیم به کودکان کلاس سوم ابتدایی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش این پاورپوینت به طرح…
پروپوزال شناسایی و بررسی عوامل خشونت علیه زنان و ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از آن کلمات کلیدی : پروپوزال خشونت علیه زنان پروپوزال عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف ضرورت تحقیق خشونت علیه…
بررسی نقش ساختارها و ظرفیتهای داخلی کشورهای حاشیه خلیج فارس در پیدایش طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس امنیت منطقه خلیج فارس بحرانهای درونی کشورهای خلیج فارس آفات درونی کشورهای حاشیه خلیج فارس نقش ساختارها و ظرفیتهای داخلی کشورهای حاشیه…