رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی

رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی ارزش ادراک شده اماکن ورزشی وفاداری مشتریان رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان شهرداری منطقه 19 تهران دانلود مقاله مدیریت دانلود مقاله ترجمه رشته مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت

دانلود

دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی شهرداری منطقۀ 19 تهران   عنوان انگلیسی: The relation between perceived values and loyalty of customers of sports facilitiesTehran’s 19th district’s municipality   چکیده مقدمه و هدف: آنچه مسلم است فعالیت های بازاریابی، عمدتاً براساس ارزش مشتری پایه گذاری شده اند. از این رو هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان بود. روش شناسی: جامعه آماری تحقیق را کلیه مشتریان اماکن ورزشی شهرداری منطقۀ 19 تهران تشکیل داده بودند که از این تعداد بر طبق فرمول کوکران 170 نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. به منظور جمع‌آوری داده ها برای تجزیه و تحلیل از پرسش نامه ارزش ادراک شده اگرت و اولاگا (2002) و پرسش نامه وفاداری مشتریان آلن (1990) استفاده گردید. پایایی کل ابزار تحقیق در یک مطالعه مقدماتی بررسی و ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب 84/0 و 88/0 محاسبه گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده گردید. یافته ها: یافته ها نشان داد بین ارزش ادراک شده با وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. افزون بر آن خرده مقیاس های جستجو، بیان شفاهی و ارزش درک شده با وفاداری رابطه مثبت و معناداری داشتند. اما بین رضایت و قصد رابطه معناداری وجود نداشت. نتیجه گیری: بنابراین نتیجه اماکن ورزشی می توانند روابط دو جانبه مؤثری بین ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان خود ایجاد کنند و از طریق ایجاد ارزش به میزان وفاداری مشتریان خود بیفزایند.   واژگان کلیدی: ارزش ادراک شدهاماکن ورزشیوفاداری مشتریان   مقدمه امروزه شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای سازمان های تولیدی و خدماتی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش بندی بازار ضروری است. مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت و سود آوری و بقاء سازمان قلمداد می شود و جهت گیری کلیه اهداف، استراتژی ها و منابع حول محور جذب و نگه داری مشتری می باشد. حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای سازمان هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند، چالشی استراتژیک تلقی می شود (سواتن و کلین، 2003). در حوزه ورزش نیز بحث وفاداری یکی از مباحث مهم می باشد. چنانچه سازمان های ورزشی درک مناسبی از عوامل موثر بر وفاداری مشتریان داشته باشند بهتر می توانند از نتایج مثبت برخورداری از پایگاه مشتریان رضایت مند استفاده کنند، زیرا برآورده کردن انتظارات و خواسته های مشتریان به رضایت مندی بالاتر آنها می انجامد و باعث می گردد تا به خدمات وفادار بمانند و حتی آن را به دیگر مشتریان پیشنهاد بدهند (سید جوادین و همکاران، 1389). اما از آنجا که منابع سازمانی محدودند، مدیریت سازمان نمی تواند همواره تمام موارد مؤثر بر وفاداری مشتریان را شناسایی و برای آن ها برنامه ریزی کند. به ناچار بایستی بر روی عواملی تأکید کند که بیشترین اثر را می توانند بر وفاداری بگذارند. تحقیقات مختلفی در این راستا صورت گرفته است و مشخص شده است که رضایت مندی (محمودی، 1390؛ تراسورس و همکاران، 2009)، کیفیت خدمات (باقری و رحیم نیا، 1392)، اعتماد (حسین نژاد، 1393؛ کارجلتو و همکاران، 2012) و …، هر کدام به نوعی بر وفاداری تأثیر دارند. در این بین پژوهش های نیز (ویو و همکاران، 2014؛ رامسوک مونورال و همکاران، 2015) به این نتیجه دست یافتند که ارزش درک شده به نوعی با وفاداری در ارتباط است و می تواند عامل پیش بینی آن باشد   فهرست مطالب چكیدهمقدمهروش شناسییافته ها جدول 1، ارتباط بین ارزش درک شده و وفاداری مشتریانجدول 2، ارتباط بین خرده مقیاسهای ارزش درکشده و وفاداری مشتریان بحث و نتیجه گیری
  • پاورپوینت آشنایی با دستورالعمل تشکیل گروه های خودیار
  • پاورپوینت آشنایی با دستورالعمل تشکیل گروه های خودیار دانلود دانلود پاورپوینت آشنایی با دستورالعمل تشکیل گروه های خودیار جهت رشته مدیریت در قالب 60 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA پروپوزال ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک پروپوزال ارزیابی…

  • قاعده غرری و منابع آن
  • قاعده غرری و منابع آن مباني قاعده غرر غرر در معاملات بيع غرر در حديث نبوي معيار تشخيص غرر در معامله منابع و مستندات قاعده ي غرر غرر و عقد غرري در اصطلاح فقهي حكم معامله غرري در روايات معاملات…

  • دانلود تحقیق تجهیز منابع و وصول مطالبات با فرمت ورد
  • دانلود تحقیق تجهیز منابع و وصول مطالبات با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی تجهیز منابع و وصول مطالبات با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • دانلود تحقیق مقابله با استرس با فرمت ورد
  • دانلود تحقیق مقابله با استرس با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی مقابله با استرس با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پاورپوینت بنچ مارکینگ
  • پاورپوینت بنچ مارکینگ دانلود عنوان: پاورپوینت بنچ مارکینگ دسته: مدیریت (مدیرت بازاریابی- مدیریت استراتژیک- مدیریت اجرایی) فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید 38 اسلاید این فایل در زمینه " بنچ مارکینگ "می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس)…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *