روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی
روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی
رضایت شغلی
سازمانهای خدمت محور
رفتار شهروندی سازمانی
رضایت شغلی كارمندان
مقاله در مورد رضایت شغلی
مقاله در مورد رضایت شغلی کارکنان
مقاله در مورد رضایت شغلی
مقاله رضایت شغلی کارکنان
روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی
خلاصه:
هدف- هدف از این صفحه این است كه بدانیم چطور سازمانهای خدمت محور (OSO) بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) كارمندان در تماس با مشتری، تاثیر می گذارد.
طرح/ روش/ عملكرد – پرسشنامه ها در 149 موسسه تجاری هتل تكمیل شدند. یك كارمند در تماس با مشتری و مدیر، اطلاعات را در هتل فراهم می كنند. این سازه ها با استفاده از مقیاس های موجود اندازه گیری شدند. مدل های معادله ساختاری برای آزمایش كردن این تاثیرات استفاده میشدند.نتایج – نتایج تجربی، شخص را برای تشخیص ابعاد سازمان های خدمت محور قادر می سازد كه مدیران موسسات تجاری هتل، به منظور برانگیختن رضایت شغلی كارمند و رفتار شهروندی سازمانی باید بر آن تاكید بیشتری داشته باشند.
محدوده ها / پیامدهای پژوهش این نتایج به وسیله خاص بودن مفهوم جغرافیایی محدود می شوند. مصحلت بر این است كه این مدل به وسیله تغییرات دیگر از قبیل اعتماد كارمندان مدیریت، تعارض نقش و ابهام نقش و معیارهای اجرایی از قبیل كیفیت خدماتی كامل شوند.استنتاج عملی نتایج نشان می دهد كه مدیران باید از رهبری ارتباطی خدماتی و فعالیت های رویارویی خدماتی، برای تاثیر مستقیم روی رفتار شهروندی سازمانی كارمند و مدیریت منابع انسانی، و در نتیجه بهبود بخشیدن رضایت شغلی و OCB (رفتار شهروندی سازمانی) استفاده كنند.اصالت / اعتبار این صفحه مدركی تجربی درباره تاثیر مثبت سازمان های خدمت محور روی رضایت شغلی كارمند و رفتار شهروندی در صنعت مهمان نوازی فراهم می كند.
كلمه های كلیدی اثربخشی سازمانی، كنترل خدماتی، رضایت شغلی، روابط مشتری، صنایع خدماتی.
کلمات کلیدی:
رضایت شغلی
خدمات گرایی سازمانی
سازمانهای خدمت محور (OSO)
رفتار شهروندی سازمانی (OCB)
فهرست مطالب
روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی 1
خلاصه 1
1. مقدمه 3
2. چارچوب مفهومی و فرضیه 6
1-2 رفتار شهروندی سازمانی 6
روابط ساختاری 12
2-2 رضایت شغلی كارمند و رفتار شهروندی سازمانی 13
3-2 سازمان های خدمت محور و رضایت شغلی كارمندان 15
1-3 مقیاس ها 34
4- تجزیه و تحلیل اطلاعات 35
5- نتایج مدل ساختاری و آزمون فرضیه ها 47
بحث و استنتاجات مدیریتی 55
محدودیت ها و تحقیق بعدی 59
رسیدگی به رای داور در موارد بطلان و زوال آن بطلان رأی داوری بطلان رأی داوری در حقوق ایران پایان نامه رسیدگی به رای داور در موارد بطلان ابطلال رای داوری پایان نامه ابطلال رای داوری رسیدگی به رای داور…
جایگزینی هایی برای آنتی بیوتیک های موجود در غذا آنتی بیوتیک آنزیم ها اسیدهای آلی پربیوتیک ها دانلود مقاله جایگزینی هایی برای آنتی بیوتیک های موجود در غذا دلایل عقیلی برای منع بکارگیری آنتی بیوتیک ها همکاری در فروش فایل…
شناسایی و اجرای آرای داوری خارجی باطل شده در حقوق داوری حقوق داوری عهدنامه 1958 نیویورک دانلود پایان نامه رشته حقوق آرای داوری خارجی باطل شده دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه شناسایی و…
مبانی نظری تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی شاخص اخلاق حرفه ای طراحی مدل اخلاق حرفه ای اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی اخلاق…
مبانی نظری تاثیر قراردادهای بیع متقابل در صنایع نفت و گاز در جذب سرمایه گذار خارجی کلمات کلیدی : ماهیت قراردادهای بیع متقابل بیع متقابل در قراردادهای نفتی قراردادهاي بيع متقابل در صنعت نفت تأملی بر بیع متقابل در قراردادهای…
پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار دانلود دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار جهت رشته ی پزشکی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش …