مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان رضایت مشتری رضایت شغلی کارکنان عوامل موثر بر رضایت مشتری عوامل موثر بر رضایت شغلی رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان مبانی نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه تحقیق درباره رضایت شغلی مبانی نظری رضایت مشتری تاریخچه رضایت مشتری پیشینه تحقیق رضایت مشتری پیشینه تحقیق در مورد رضایت مشتری

دانلود

  خدمات بیمه اي با مفهوم رضایت و عدم رضایت بیمه گذار ارتباط تنگاتنگی دارد . فرآیند کلی رضایت مشتري بایدبه منظور بهبود و افزایش روابط استراتژیک آ ن ، به طور دقیق تحلیل، درك و مدیریت شود(کانجی و وینی ،2001 ،12).براي بهبود سطح رضایتمندي مشتریان ضروري است که ابتدا سطح فعلی رضایت مشتریان معين شود یعنی سازمان باید بداند که مشتریان چقدر احساس رضایت می کنند(فسی کوا ،2004،ص84).    در سازمان ها ي خدماتي نقش نيروي انساني مخصوصاً كاركناني كه در تماس مستقيم با مشتريان هستند، براي ارائه خدمت با كيفيت در مقايسه با شركت ها ي توليدي از اهميت بيشتري برخوردار است چرا كه، كاركنان جهت ارائه خدمات با مشتريان در تعامل بوده و كيفيت اين تعامل متمايز كننده سازمان هاي برتر از ساير سازمان هاست (نوري،1382،ص45).  رضايت شغلي به عنوان حالت هيجاني لذت بخش تعريف شده است كه از ارزيابي، واكنش عاطفي و نگرش فرد نسبت به شغل ناشي مي شود رضايت شغلي به لذت بردن از كار،انجام بهتر كار،اشتياق و شادماني در خصوص كار ،و پاداش مناسب گرفتن به خاطر تلاش هاي فرد اشاره مي كند.     رضايت شغلي چند بعدي است آن شامل چندين بعد مجزا مانند رضايت از دستمزد،فرصت هاي ارتقا،امنيت شغلي و اهميت/چالش شغل است)بلوچ،2009،ص67 . ( رضايت شغلي و تعهد سازماني دو مورد از با نفودترين نگرش ها در مورد كار هستند كه كه در ادبيات كار و سازمان بررسي شده اند. تعهد سازماني به خاطر تمايل به حفظ نيروي كار قوي براي محققان و سازمانها مهم است. محققان و متخصصان به درك عواملي كه تصميم كاركنان را براي ماندن يا ترك كردن يك سازمان تحت تاثير قرار مي دهد،شديدا علاقمند هستند(قره چی به نقل از ويليامز،2004،ص21).      باتوجه به مطالب گفته شده حال سوال این است چه رابطه ای میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری وجود دارد؟بدین منظور در این تحقیق به بررسی رابطه بین رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری در شرکتهای بیمه شهرستان رشت می پردازیم.     فهرست مطالب   فصل دوم 2-1) رضایت مشتری    14 2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    16 2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    19 2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    20 2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    22 2-2)اهمیت رضایت مشتری    24 2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    25 2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    29 2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    29 2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    30 2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31 2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    32 2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    33 2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    34 2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    35 2-2) تعهد درک شده کارکنان    38 2-2-1) تعاریف تعهد    41 2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    41 2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    43 2-3) رضایت شغلی    46 2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    47 2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    48 2-3-3) رضایت و انگیزش    49 2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    50 2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    52 2-3-6) امنیت شغلی    53 2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    54 2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    54 2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    54 2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    55 2-4-3) شرایط مناسب کاری    55 2-4-4) همکاران مساعد    56 2-4-5) تناسب شغل بافرد    56 2-4-1)تعریف واژه تعارض    58 2-4-1-1) تعارض نقش    58 2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    59 2-4-2-1) دیدگاه سنتی    59 2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    60 2-4-2-2) دیدگاه تعامل    60 4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    61 4-2-4) فرایند تعارض    61 2-5) ابهام نقش    69 2-6-1) پژوهش های داخلی    72 2-6-2)) پژوهشهای خارجی    73   منابع  
  • حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه با پنجره های زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک
  • حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه با پنجره های زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک الگوریتم ژنتیک مساله مسیریابی وسیله نقلیه حل مساله مسیریابی خودرو حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه با پنجره های زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک دانلود مقاله…

  • پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی
  • پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی کلمات کلیدی : پروپوزال مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت دانش نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال در مورد مديريت دانش دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی پایان نامه…

  • دانلود پاورپوینت درس تقارن مرکزی ریاضی پایه پنجم
  • دانلود پاورپوینت درس تقارن مرکزی ریاضی پایه پنجم دانلود پاورپوینت درس تقارن مرکزی ریاضی پایه پنجم پاورپوینت تقارن درس مرکزی ریاضی پایه پنجم دانلود پاورپوینت تقارن مرکزی ریاضی دانلود پاورپوینت درس تقارن مرکزی پایه پنجم دانلود دانلود پاورپوینت درس تقارن…

  • دانلود تحقیق مبانی نظری مربوط به عملکرد تحصیلی با فرمت ورد
  • دانلود تحقیق مبانی نظری مربوط به عملکرد تحصیلی با فرمت ورد دانلود  هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مربوط به عملکرد تحصیلی با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پاورپوینت بررسی ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت
  • پاورپوینت بررسی ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت دانلود دانلود پاورپوینت بررسی ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت جهت رشته مدیریت در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت درس علوم زیستی و بهداشت کلاس اول دبیرستان
  • پاورپوینت درس علوم زیستی و بهداشت کلاس اول دبیرستان دانلود دانلود پاورپوینت درس علوم زیستی و بهداشت کلاس اول دبیرستان جهت رشته زیست شناسی در قالب 49 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *