مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت برند مبانی نظری مدیریت برند پیشینه تحقیق مدیریت برند پیشینه داخلی مدیریت برند پیشینه خارجی مدیریت برند پیشینه پژوهش مدیریت برند پیشینه نظری مدیریت برند ادبیات نظری مدیریت برند چارچوب نظری مدیریت برند

دانلود

برندها باید به عنوان یک دارایی بلندمدت برای شرکت مدیریت شوند(سیدجوادین‌وشمس،1390) که به ان مدیریت برند می گویند. اگر برندها به درستی مدیریت شوند قادرند به پیشرفت‌های همزمان و چشمگیر حوزه‌های جغرافیایی مختلف دست یابند(بطحایی،1386).این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند می باشد که در بخش اول به مبانی نظری مدیریت برند خواهیم پرداخت و در ادامه به بررسی پیشینه تحقیق مدیریت برند در پژوهش های داخلی و خارجی می پردازیم.     تعریف برند را در علم بازاریابی”شناسهٴ محصول یا خدمات عرضه شده”  آورده‌اند. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباطی قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار سازد(بهجت،1390).  شکل‌گیری برند به فرایندی اشاره دارد که یک سازمان را معرفی کرده و نشان دهنده میراث، ارزش‌ها، فرهنگ، مردم و استراتژی برند آن سازمان است. برندسازی باید در هماهنگی کامل با تمام فعالیت‌هاي بازاریابی باشد، ارتباط مستقیم با بازار داشته، داراي ثبات رفتار بوده و نسبت به مشتریان وفادار باشد(صفار وخیری،1391).         از وظایف مدیریت برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد 1- ارتباط تنگاتنگ با همه مدیریت های دیگر سازمان   با توجه  به مواردی که در بالا آمد مدیریت برند تقریباً با تمامی واحدهای سازمان ارتباطی تنگاتنگ خواهد داشت و با خواستن و گرفتن هر گونه گزارشی از واحدهای مربوطه می بایستی به خوبی سکان کشتی را در دست بگیرد، هر چه باشد امروزه برند بسیاری از شرکت‌ها ارزشمندترین سرمایه آنهاست پس لازم است که کلیه واحدها به موقع گوش به فرمان باشند.     2- بررسی متناوب وضعیت ما در بازار  اعضای شاغل در مدیریت برند شرکت می‌بایست با داشتن ارتباط مستقیم با بازار و البته کارکنان شرکت و انجام نظرسنجی های متوالی از وضعیت برند شرکت در بازار و احتمالاً پیشروی سایر رقبا به صدر جدول آگاه بوده و به موقع بتوانند تجزیه و تحلیل‌های جامعی از وضعیت بازار انجام دهند.         3-ارائه راهکارهای جدید جهت بیشتر مطرح شدن   مدیریت برند سازمان می‌باید با توجه به تجزیه و تحلیل‌هایی که از وضعیت بازار در دست دارد، بسته به وضعیت ما در جدول برند تاکتیک‌های جدیدی جهت حمله به صدر جدول و یا روش‌هایی نیز برای دفاع از حمله رقبا به صدر جدول و ایجاد یک دیوار دفاعی مستحکم جهت دفاع از حمله رقبا اخذ نمایند(رضوانی،1390).           فهرست مطالب 1-8- شرح واژه‌ها و اصطلاحات    9 فصل دوم پایان نامه چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت برند 2-1- مقدمه    12 2-2-1-تاریخچه خلق برند    12 2-2-2- تعریف واژه برند    14 2-3- جایگاه برند در محصول    15 2 -4- مزایای یک برند    17 2-5- برندسازی    20 2-6- ارزش ویژه برند    24 2-7 شخصیت برند    27 2-8- تصویر ذهنی برند    28 2-9- مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق    28 2-9-1- مرحله‌اول: خودشناسی    28 2-9-2- مرحله دوم: تعیین جایگاه شرکت    29 2-9-3- مرحله سوم : تهیه ابزار کار    30 2-9-4- مرحله چهارم: داشتن استراتژی مناسب مطرح نمودن برند شرکت در جامعه    31 2-10- مدیریت برند    33 2-10-1- جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان    33 2-10-2- وظایف مدیریت برند    33 2-11- پيشينه تحقيق    34 2-11-1- مطالعات خارجي    34 2-11-2- مطالعات داخلي    36 2-12- معرفی سازمان مورد مطالعه    39 2-13- جمع بندي    41 منابع
  • دانلود تحقیق فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک با فرمت ورد
  • دانلود تحقیق فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت مقاله سیصد اصل در مدیریت اسلامی
  • پاورپوینت مقاله سیصد اصل در مدیریت اسلامی پاورپوینت مدیریت اسلامی مقیمی پاورپوینت مدیریت اسلامی و الگوهای آن پاورپوینت مدیریت اسلامی چیست پاورپوینت مدیریت اسلامی در نهج البلاغه پاورپوینت مدیریت اسلامی نبوی پاورپوینت مدیریت اسلامی ppt دانلود دانلود پاورپوینت مقاله سیصد…

  • دانلود تحقیق مولفه های موثر بر شعب بانکی با فرمت ورد
  • دانلود تحقیق مولفه های موثر بر شعب بانکی با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی مولفه های موثر بر شعب بانکی با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پاورپوینت کارگاه آموزشی مداخله پیشگیری از طلاق
  • پاورپوینت کارگاه آموزشی مداخله پیشگیری از طلاق دانلود دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مداخله پیشگیری از طلاق جهت رشته روانشناسی در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       منظور از ارتباط…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت دانش در زنجیره تامین
  • دانلود پاورپوینت مدیریت دانش در زنجیره تامین دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت دانش در زنجیره تامین جهت رشته مدیریت در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       زنجیره تامین: زنجیره ای…

  • ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری
  • ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری زمانبندی در ابر زمانبندی در رایانش ابری تخصیص منابع در رایانش ابری پایان نامه زمانبندی در محاسبات ابری پایان…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *