مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار

مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار بازاریابی رقابت پایدار بازاریابی سبز دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار خرید مقالات رشته مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته مدیریت fileina مقالات ترجمه شده رشته مدیریت فروشگاه ساز فایلینا فروشگاه فایل

دانلود

مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار چکیده:  شاید کسی تصور نمی‌کرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد. اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان، شرکتها را بر آن داشت که در سلامت جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط مصرف کنندگان نیز تأمل. کنند. به هر حال به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی سبز، بازاریابی محیطی و اجتماعی برای عمل به مسئولیت اجتماعی بنگاهها وارد ادبیات بازاریابی شد. در این نوشتار سعی بر این است که ابتدا مسئولیت اجتماعی توصیف شده و رابطه آن با بازاریابی سبز بیان شود. سپس با رویکردی دقیق‌تر به محیط زیست، بازاریابی سبز و دلایل سبز بودن و سطوح بازاریابی سبز و سیر تکاملی آن که شامل سه عصر بازاریابی سبز ، عصر محیطی و عصر پایدار است مورد مطالعه قرار گرفته و ویژگیهای هر عصر ذکر گردیده است. در انتها برای پیاده‌سازی رویکرد بازاریابی سبز اقدامات و استراتژی‌های لازم ارائه شده است.      کلمات کلیدی: بازاریابی رقابت پایدار بازاریابی سبز     مقدمه: این روزها چنین به نظر می‌رسد که هر محصولی علت اجتماعی خاصی دارد. در حال حاضر بازاریابی براساس ملاحظات اجتماعی و محیطی یکی از مهمترین ‌ فعالیتهای شرکتها شده است. از نخستین سالهای دهه 80 بازاریابی بر اساس ملاحظات اجتماعی و محیطی شهرت زیادی یافته است (کاتلر و آرمسترانگ، 1999). یکی از حیطه‌های بازرگانی که در مسائل محیطی بحث زیادی را در مطبوعات به خود اختصاص داده بازاریابی سبز است. به نظر می‌رسد تمامی مصرف کنندگان چه فردی و چه صنعتی در مورد محیط زیست آگاهتر و علاقمندتر شده‌اند.   در مطالعه‌ای که در سال 1992 در 16 کشور توسط «اتمن» انجام گرفت بیش از 50درصد مصرف کنندگان در هر کشور بیان کردند که نسبت به محیط زیست علاقه مند و دلواپس شده‌اند. همچنین در مطالعه‌ای که در سال 1994 در استرالیا انجام شد، نتایج نشان داد که 84درصد افراد معتقد بودند که در برابر محیط مسئولند. این افراد بیان کردند که رفتارشان را که شامل رفتار خرید است به خاطر مسائل محیطی اصلاح کرده‌اند.       فهرست مطالب بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار 2 چکیده: 3 مقدمه: 4 بازاریابی سبز 5 مسئولیت اجتماعی 7 بازاریابی سبز 9 سالمون و استوارت بازاریابی سبز را چنین تعریف می‌کنند: 10 انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی سبز را چنین تعریف می‌کند: 11 دلایل سبز بودن 12 از جمله فشارهای بیرونی که باعث سبز بودن می‌شوند می‌توان موارد زیر را نام برد 14 عصرهای بازاریابی سبز 18 . عصر دوم: بازاریابی سبز محیطی 19 عصر سوم: بازاریابی سبز پایدار 21 چالشهای بارز این عصر عبارت است از: 21 استراتژی های بازاریابی سبز 23 نتیجه‌‌گیری 28                
  • دانلود تحقیق یادگیری و سطوح آن با فرمت ورد
  • دانلود تحقیق یادگیری و سطوح آن با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و سطوح آن با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA پروپوزال ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک پروپوزال ارزیابی…

  • پاورپوینت ویروس های رایانه ای و تاریخچه آنها
  • پاورپوینت ویروس های رایانه ای و تاریخچه آنها دانلود دانلود پاورپوینت آشنایی با ویروس های رایانه ای و تاریخچه آنها جهت رشته کامپیوتر در قالب 33 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آموزشی تنظیم خانواده
  • پاورپوینت آموزشی تنظیم خانواده دانلود دانلود پاورپوینت آموزشی تنظیم خانواده جهت رشته خانه و خانواده در قالب 17 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تنظیم خانواده به زنان کمک…

  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث تقسیم چند جمله ای
  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث تقسیم چند جمله ای دانلود دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث تقسیم چند جمله ای در قالب 1 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه:…

  • پاورپوینت موسسه توسعه صنعت سرمايه گذاری ايران
  • پاورپوینت موسسه توسعه صنعت سرمايه گذاری ايران دانلود دانلود پاورپوینت موسسه توسعه صنعت سرمايه گذاری ايران  جهت رشته ی اقتصاد در قالب 26اسلاید و با فرمت pptx و با قابلیت ویرایش     مقدمه: 1- بررسی بازارهای سرمايه بين المللی…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *