مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران

مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران آمیخته بازاریابی خرده فروشی عمده‌فروشی ارتقاء محصول دانلود مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی fileina فروشگاه ساز فایلینا

دانلود

مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران   چكیده: متن حاضر نتیجه تحقیقی است كه در سال 1386 در خصوص بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران به انجام رسیده است. دراین راستا ابتدا به تبیین مسأله پرداخته‌ایم، سپس ضمن توضیح اهمیت و جایگاه بازاریابی بر فروش پسته ایران ، آن را مورد تحلیل و بررسی قرار داده‌ایم. بطور كلی این تحقیق با مروری بر تعاریف اساسی مرتبط با موضوع، برمبنای تئوری بازاریابی، و با بهره‌گیری از الگوی عوامل مؤثر بر خط مشی بازاریابی كاتلر، به تبیین فرضیات می‌پردازد. هدف ازاین پژوهش بررسی عوامل آمیخته بازاریابی برمیزان فروش محصولات پسته ایران و ارائه روش نمونه‌گیری به صورت تصادفی ساده است و افراد نمونه 100 نفر از بین 200 نفر جامعه‌آماری كه در منطقه بازار تهران كه به نوعی به خرید و فروش پسته مبادرت می‌كنند انتخاب شده‌اند.    تحقیق انجام گرفته یك تحقیق توصیفی زمینه‌یابی است و درآن از آمار توصیفی و آمار استنباطی شده است و ابزار اندازه‌گیری جهت جمع‌آوری اطلاعات مورد نظر از پرسشنامه استفاده شده است و پس از جمع‌آوری اطلاعات از آزمون چی‌دو و آزمون فریدمن و با استفاده از نرم‌افزار SPSS استفاده شده است.نتیجه كلی حاصل شده از این تحقیق، قیمت را مهم‌ترین عامل مؤثر برافزایش پسته ایران  شناخت. توجه به ویژگیهای محصول پسته در مرتبه دوم و بعد از عوامل فوق تبلیغات در مرتبه سوم اهمیت قراردارد و در آخر شبكه‌های توزیع می‌توانند بر افزایش فروش محصولات پسته ایران مؤثر باشند.      واژگان كلیدی:  آمیخته بازاریابی خرده فروشی عمده‌فروشی ارتقاء محصول     مقدمه: موطن اصلی پسته مناطق خاورمیانه بخصوص ایران است، اما از آنجا كه تقاضا برای مصرف پسته هرروز در حال افزایش است، كشورهای مختلف سعی در كاشت و گسترش صنعت پسته نموده اند. به جز ایران و امریكا كه بزرگترین كشورهای تولیدكننده هستند، تولید بقیه كشورها به حدی نیست كه جوابگوی مصرف كشور باشد و بنابراین اقدام به وارد كردن پسته می نمایند. در مجموع از كل صادرات پسته جهان سهم ایران 5/57 درصد، سهم امریكا 12 درصد و سایر كشورها حدود 30 درصد است. (3) برای این كه ایران سهم صادرات پسته خود را در بازار جهانی حفظ نماید، علاوه بر رعایت استانداردهای بین المللی لازم است، توجه بسیاری به قیمت و شبكه بازارسانی و تبلیغات وسیعی صورت پذیرد.    در حال حاضر بیشتر محصول پسته ایران صادر می شود. به عبارت دیگر، پسته ایران پس از فرآوری ( سنتی، نیمه مكانیزه و مكانیزه) توان صدور به سایر كشورها را دارد. گرچه تاكنون كوششهایی در جهت افزایش میزان صادرات به عمل آورده است، اما پسته ایران زمانی می تواند جایگاه واقعی خود را حفظ نماید كه این كوشش ها در راستای توجه به عوامل آمیخته بازاریابی  باشد. لذا تحقیق حاضر براساس پیروی از الگوی عوامل مؤثر بر خط مشی بازاریابی فیلیپ كاتلروگری آرمسترانگ(7)كه شامل توجه به چهار عامل ویژگی های محصول، قیمت، شبكه توزیع و تبلیغات است و با تكیه بر این چهار اصل انجام شده است. امید است كه با مطالعه تحقیق حاضر، مدیران شركتها و ایستگاههای دولتی قادر باشند با تكیه بر استراتژی های مناسب بازاریابی نوین، گام های مؤثری در راستای بالندگی سازمان خویش دارند.       فهرست مطالب بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران 1 چكیده: 1 واژگان كلیدی: 3 مقدمه: 4 نتایج: 5 مواد و روش ها 7 ویژگی محصول پسته: 9 صنعت بسته بندی پسته: 11 2- بازاریابی و قیمت: 12 شكل 1- قیمت انواع پسته موجود در بازار 13 3- شبكه توزیع پسته: 14 نتیجه گیری: 17 فهرست منابع فارسی: 18 فهرست منابع انگلیسی: 19  
  • پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (II)
  • پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (II) کلمات کلیدی : پاورپوینت مدلسازي اقتصادسنجي II پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی کتاب…

  • بررسی حدود مختلف از نظر اجرا و موانع آن با تاکید بر عصر حضور و غیبت امام
  • بررسی حدود مختلف از نظر اجرا و موانع آن با تاکید بر عصر حضور و غیبت امام اجرای حدود در عصر غیبت اجرای حدود در عصر حضور آیات و روایات درباره اجرای حدود موانع اجرای حدود کیفری بررسی حدود مختلف…

  • پاورپوینت تبار شناسی وهابیت
  • پاورپوینت تبار شناسی وهابیت پاورپوینت تبار شناسی وهابیت پاورپوینت درباره  وهابیت دانلود پاورپوینت تبار شناسی وهابیت دانلود دانلود پاورپوینت تبار شناسی وهابیت جهت رشته ی معارف و الهیات در قالب 48  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های مشترک سرمایه گذاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های مشترک سرمایه گذاری مبانی نظری صندوق های مشترک سرمایه گذاری دانلود مبانی نظری صندوق های مشترک سرمایه گذاری پیشینه تحقیق صندوق های مشترک سرمایه گذاری ادبیات نظری صندوق های مشترک سرمایه گذاری فصل…

  • پاورپوینت فصل اول درس سازماندهی و طراحی سازمان با موضوع سازمان و سازماندهی
  • پاورپوینت فصل اول درس سازماندهی و طراحی سازمان با موضوع سازمان و سازماندهی دانلود دانلود پاورپوینت فصل اول درس سازماندهی و طراحی سازمان با موضوع سازمان و سازماندهی جهت رشته مدیریت در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • بررسی و تشریح نظریه ها و مدل های سازگاری
  • بررسی و تشریح نظریه ها و مدل های سازگاری کلمات کلیدی : مدل های سازگاری مدل های سازگاری تحصیلی نظریه های مربوط به سازگاری عوامل موثر بر ناسازگاری ابزارهای سنجش سازگاری انواع سازگاری در روانشناسی پایان نامه سازگاری در روانشناسی…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *