نقش بازارها و ابزارهای سیاست برای ضایعات و بازیافت آنها

نقش بازارها و ابزارهای سیاست برای ضایعات و بازیافت آنها بازیافت ضایعات ضایعات محیط زیست ابزارهای سیاست برای مقابله بازیافت ضایعات نقش بازارها و ابزارهای سیاست برای ضایعات و بازیافت آنها دانلود مقالات محیط زیست دانلود مقالات رشته محیط زیست

دانلود

دانلود مقاله رشته محیط زیست نقش بازارها و ابزارهای سیاست برای ضایعات و بازیافت آنها   چكیده‌: خانوارهای اغلب 2 گزینه برای بازیافت دارند. جمع‌آوری جدول بازیافت راحت است، اما پرداخت را فراهم نمی‌كند.متناوباً پرداخت ممكن است از ماشین كه با انداختن پول در آن جنس بیرون می‌آید یا كاهش یافتن مراكز قابل دستیابی باشد، اما بعضی هزینه معامله ممكن است به بار آید.ما بررسی می‌كنیم سیاست‌ها را تا تولید طرح كارا و بازیافت را در وضعیتی با این 2 گزینه بازیافت بعلاوه مكان قابل بازیافت در زباله تشویق كنیم.ما ارزشی را در موازی بودن این 2 گزینه بازیافت را شناسایی كردیم. نتایج بهینه مقید می‌تواند بدست آمده باشد توسط تركیبی از «سپرده- بازپرداخت» با یك حق‌الزحمه مصرفی آبرومندانه از این گذشته، تولید كننده ها نباید مجاز به نگه‌داری سپرده‌ها باشند چون این خواسته مصرف كننده‌ها نیست.     کلمات کلیدی: بازیافت محیط زیست ضایعات محیط زیست ابزارهای سیاست برای مقابله بازیافت ضایعات     مقدمه سیاست ضایعات جامد باید انگیزه‌های صحیح را برای تصمیمات «دسته بالایی» و «دسته پایینی» فراهم كند.دسته بالایی، باید تولید طرحی را برای منعكس كردن نگرانی‌های محیطی را تشویق كند. دسته پایینی، باید بازیافت- تغییر دهنده ضایعات جامد را مدفن‌های زباله- را تشویق كند. انگیزه برای بازیافت كارا، مخاطبانی را در طول دامنه‌ای از مقالات را داراست. ساده‌ترین داده برای مصرف كننده‌هاست تا یك حق‌الزحمه‌ای را برای فروش ضایعات بپردازند، كه این منعكس كننده تمام هزینه‌های اجتماعی آن است.یك نتیجه از تركیب مالیات و سوبسید بازیافت، اغلب به عنوان یك «سپرده- بازیافت» اشاره شده است، می‌تواند انگیزه‌ها را برای بازیافت فراهم كند و مزیت آن جلوگیری از روبرداری‌های غیرقانونی است.     همچنین دستور تركیب «مالیات- سوبسید» و حق‌الزحمه مصرفی امكان‌پذیر است.به طور كلی، حق‌الزحمه مصرفی كه خانواده‌ها می‌پردازند و مالیات محیطی كه تولید كننده به ازای هر واحد تولید زباله باید بپردازند.می‌بایست تركیب شود تا هزینه‌ اجتماعی فروش ضایعات برابر شود. موضوع «دسته بالایی» طرحی برای محیط زیست (DFE) است كه اهمیت آن به طور روز افزون برای طرفداران حفط محیط زیست و طراحان سیاستهای محیطی در حال افزایش است.همان طور كه تمركز سیاست‌های آلودگی ناشی است چیزی كه به اصطلاح «پایان لوله» نامیده می‌شود، درمانی است برای پیشگیری آلودگی سیاست‌ ضایعات جامد نیز ناشی می‌شود از نگرانی‌های فروش ضایعات كه در پشت تصمیمات «دسته‌بالایی» منجر به تولید و فرایند طرج موضوعاتو ایده‌ها می‌شود.     فهرست مطالب نقش بازارها و ابزارهای سیاست محیط زیست برای ضایعات و بازیافت آنها 0 چكیده‌: 0 1- مقدمه 1 2- مدل 7 توصیف بازیافت ‌پذیری 7 2-2- نمایندگان و تكنولوژی‌ها 9 3-2- سیاست‌ها و بازارها 11 3- تعادل بازار 12 نرخ بالاتر بازیافت: 23 6- نتیجه 24 منابع: 25  
  • پاورپوینت مکاتب روانشناسی
  • پاورپوینت مکاتب روانشناسی دانلود دانلود پاورپوینت مکاتب روانشناسی جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 91 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     سخن از ذهن، يعني مجموعه كلي فرآيندهاي ذهني است…

  • دانلود تحقیق اقدامات جامعه درباره دختران فراری با فرمت ورد
  • دانلود تحقیق اقدامات جامعه درباره دختران فراری با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی اقدامات جامعه درباره دختران فراری با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • دانلود تحقیق درباره فعالیت های فوق برنامه word
  • دانلود تحقیق درباره فعالیت های فوق برنامه word دانلود هدف از این تحقیق بررسی فعالیت های فوق برنامه با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • پاورپوینت معرفی بارکد و کاربرد آن
  • پاورپوینت معرفی بارکد و کاربرد آن پاورپوینت بارکد دانلود پاورپوینت بارکد پاورپوینت دررباره بارکد دانلود دانلود پاورپوینت معرفی بارکد و کاربرد آن جهت رشته گوناگون در قالب 12 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر نقش اعتماد و شهرت وب سایت بر قصد خرید آنلاین
  • پرسشنامه بررسی تاثیر نقش اعتماد و شهرت وب سایت بر قصد خرید آنلاین پرسشنامه اعتماد وب سایت پرسشنامه شهرت وب سایت پرسشنامه قصد خرید آنلاین پرسشنامه نقش اعتماد وب سایت بر قصد خرید آنلاین پرسشنامه نقش شهرت وب سایت بر…

  • مفهوم سازی بازاریابی داخلی و آمیخته بازاریابی داخلی و بررسی گام های آن
  • مفهوم سازی بازاریابی داخلی و آمیخته بازاریابی داخلی و بررسی گام های آن کلمات کلیدی : ابعاد بازاریابی داخلی اهمیت بازاریابی داخلی اهداف بازاریابی داخلی اصول بازاریابی داخلی عناصر بازاریابی داخلی عوامل بازاریابی داخلی تعریف مفهومی بازاریابی داخلی تعریف عملیاتی…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *