پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود رایگان پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
اهداف CRM
فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
CRM و چرخه عمر مشتري
رضايت مشتري
ارزش آفرینی برای مشتری
سه عامل ایجاد رضایت مشتری
استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت
ارزش دريافت شده
ميزان انتظارات مشتری از کیفیت محصول يا خدمت
دو رهیافت مکمل در زمینه سنجش و تعریف و ارزیابی ارزش مشتری
هنر ارزش آفرینی برای مشتریان
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
اهداف CRM
فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
CRM و چرخه عمر مشتري
رضايت مشتري
ارزش آفرینی برای مشتری
سه عامل ایجاد رضایت مشتری
استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت
ارزش دريافت شده
ميزان انتظارات مشتری از کیفیت محصول يا خدمت
دو رهیافت مکمل در زمینه سنجش و تعریف و ارزیابی ارزش مشتری
هنر ارزش آفرینی برای مشتریان
چهار لحظه ی تعیین کننده در کسب و کار که تجربه ای به یادماندنی برای مشتری خلق می کند:
راهکارهای خلق ارزش برای مشتری
فرآورده های برتر
برتری در فرآورش
تمرکز بر مشتری نوازی
منابع
قسمتی از متن پاورپوینت:
اهمیت نقش مشتری در مدیریت یک شرکت در بیست سال گذشته افزایش یافته است. قابلیت های سازمانی شرکت، هم داخلی و هم خارجی از اهمیت فوق العاده ای جهت افزایش ایجاد ارزش مشتری برخوردار است. بنابراین مدیران باید در حال توسعه قابلیت هایی باشند که مشتری را به عنوان یک جزء کلیدی به منظور ایجاد حداکثر ارزش برای سازمان می دانند و این امر با تمرکز بر سه قابلیت استوار است که شامل: بازارگرایی( جهت گیری بازار) ، مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری می باشد(Martelo et al, 2013).
ارزش افرینی برای مشتری، تعهد تلویحی سازمان به مشتریان با هدف فراهم آوردن مجموعه ای ویژه از ارزش ها برای آنها است. این خلق ارزش با ابزارهایی چون قیمت مناسب، کیفیت عالی، ایجاد حق انتخاب، راحتی و سرعت در خرید کالاها و خدمات و غیره تجلی می یابد.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری ” می باشد که در حجم 29 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها و روشها تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها و روشها تامین اهداف سازمانی تجزیه و تحلیل سیستم اصلاح و بهبود در وضع سازمان دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود دانلود…
نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی سلامت روانی کارکنان شهرداری کلمات کلیدی : فصل سوم پایان نامه سلامت روانی فصل سوم پایان نامه سلامت روانی کارکنان فصل سوم پایان نامه سلامت روانی کارمندان فصل سوم پایان نامه سلامت روانی کارمندان…
دانلود پاورپوینت حاملگی های پر خطر پاورپوینت حاملگی های پر خطر پاورپوینت بارداری های پرخطر پاورپوینت نشانه های حاملگی پرخطر پاورپوینت زمان های پر خطر برای حاملگی دانلود دانلود پاورپوینت حاملگی های پر خطر جهت رشته پزشکی در قالب 41…
پاورپوینت سندروم روده تحریک پذیر IBS دانلود دانلود پاورپوینت سندروم روده تحریک پذیر جهت رشته ی پزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش در موارد زير مراجعه به…