پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود رایگان پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
اهداف CRM
فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
CRM و چرخه عمر مشتري
رضايت مشتري
ارزش آفرینی برای مشتری
سه عامل ایجاد رضایت مشتری
استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت
ارزش دريافت شده
ميزان انتظارات مشتری از کیفیت محصول يا خدمت
دو رهیافت مکمل در زمینه سنجش و تعریف و ارزیابی ارزش مشتری
هنر ارزش آفرینی برای مشتریان
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
اهداف CRM
فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
CRM و چرخه عمر مشتري
رضايت مشتري
ارزش آفرینی برای مشتری
سه عامل ایجاد رضایت مشتری
استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت
ارزش دريافت شده
ميزان انتظارات مشتری از کیفیت محصول يا خدمت
دو رهیافت مکمل در زمینه سنجش و تعریف و ارزیابی ارزش مشتری
هنر ارزش آفرینی برای مشتریان
چهار لحظه ی تعیین کننده در کسب و کار که تجربه ای به یادماندنی برای مشتری خلق می کند:
راهکارهای خلق ارزش برای مشتری
فرآورده های برتر
برتری در فرآورش
تمرکز بر مشتری نوازی
منابع
قسمتی از متن پاورپوینت:
اهمیت نقش مشتری در مدیریت یک شرکت در بیست سال گذشته افزایش یافته است. قابلیت های سازمانی شرکت، هم داخلی و هم خارجی از اهمیت فوق العاده ای جهت افزایش ایجاد ارزش مشتری برخوردار است. بنابراین مدیران باید در حال توسعه قابلیت هایی باشند که مشتری را به عنوان یک جزء کلیدی به منظور ایجاد حداکثر ارزش برای سازمان می دانند و این امر با تمرکز بر سه قابلیت استوار است که شامل: بازارگرایی( جهت گیری بازار) ، مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری می باشد(Martelo et al, 2013).
ارزش افرینی برای مشتری، تعهد تلویحی سازمان به مشتریان با هدف فراهم آوردن مجموعه ای ویژه از ارزش ها برای آنها است. این خلق ارزش با ابزارهایی چون قیمت مناسب، کیفیت عالی، ایجاد حق انتخاب، راحتی و سرعت در خرید کالاها و خدمات و غیره تجلی می یابد.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری ” می باشد که در حجم 29 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
پاورپوینت کتاب و درس اصول مهندسی زلزله پاورپوینت مهندسی زلزله پاورپوینت زلزله پاورپوینت اصول مهندسی زلزله پاورپوینت در مورد مهندسی زلزله دانلود دانلود پاورپوینت کتاب و درس اصول مهندسی زلزله جهت رشته زمین شناسی در قالب 156 اسلاید و با…
پدیده آزاد سازی و راه حلهای این پدیده برای بازارهای مالی پدیده آزاد سازی بازار سرمایه آزادسازی بازار سهام آزادسازی بازارهای مالی راهکارهای آزادسازی بازارهای مالی در ایران راه حلهای پدیده آزاد سازی برای بازارهای مالی دانلود مقالات رشته اقتصاد…
پاورپوینت پروژه ارشد فرآیندی برای تولید نرم افزارهای حساس به امنیت دانلود دانلود پاورپوینت پروژه ارشد فرآیندی برای تولید نرم افزارهای حساس به امنیت جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 14 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…
جایگاه فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات استفاده از آن نقش فناوری در آموزش اهمیت فناوری در آموزش جایگاه فناوری در آموزش و پرورش تحقیق کامل در مورد فناوری در آموزش موانع و مشکلات استفاده از در…
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش مبانی نظری تعارض نقش پیشینه تحقیق تعارض نقش مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش پیشینه پژوهش تعارض نقش ادبیات نظری تحقیق تعارض نقش دانلود مبانی نظری تعارض نقش دانلود پیشینه تحقیق تعارض…