پاورپوینت استراتژيهاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بينالمللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
پاورپوینت استراتژيهاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بينالمللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي ( فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی
پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي
ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي
پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي
دانلود پاورپوینت استراتژيهاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بينالمللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 75 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقاصد درانتخاب استراتژي
شاخههاي عمومي استراتژي
رهبري هزينهها
تمرکز روي توانايي هاي اصلي شرکت
برتري طلبي
مراحل دستيابي به استراتژي توسعه
مراحل توسعه استراتژي ورود به بازارهاي بين المللي
عوامل موثر در شکل گيري استراتژي بازار
عوامل بازار
تقسيم بندي بازار
عوامل جغرافيايي
حالات مختلف توسعه جغرافيايي
وضعيت برتر
وضعيت با برتري توليد
وضعيت با برتري موقعيت جغرافيايي
حالت ضعيف
عوامل رقابتي
عوامل شرکت
تصميم گيري ورود به بازار
عوامل موثر بر توسعه استراتژي بازاريابي بين المللي
ريسک و کنترل ورود به بازار جهاني
ريسک و کنترل ورود به بازار
چگونگي ورود به بازار بين المللي
شرايط ورود شرکت ها به بازار بين المللي
علل ورود شرکت ها به بازار بين المللي
استراتژي هاي ورود به بازار جهاني
صادرات
صادرات غير مستقیم
صادرات مستقيم
توليد در خارج از کشور
فروش خارجي از طريق خريداران داخلي
فروش از طريق شرکت هاي توزيع کننده ديگر
شرکت هاي مديريت صادرات
مزاياي شرکت هاي مديريت صادرات
معايب شرکت هاي مديريت صادرات
شرکت هاي تجاري
معايب شرکت هاي تجاري
دلالان و نمايندگان صادرات
صادرات مستقيم از طريق نمايندگي هاي فروش
معيارهاي شناسايي نمايندگي هاي فروش
معيارهاي انتخاب يک نمايندگي فروش
صادرات مستقيم توسط توزيع کنندگان
نظارت بر توزيع کننده
روشهاي ديگر صادرات مستقيم
توليد در خارج از کشور
استراتژي هاي مختلف جهت توليد در خارج از کشور
دلايل عمده انتخاب استراتژي هاي توليد در خارج از کشور
توليد براساس قراداد
مزاياي استراتژي توليد قراردادي
معايب استراتژي توليد قراردادي
حق الامتياز
موارد اصلي در واگذاري امتياز
مزاياي روش حق الامتياز
معايب روش حق الامتياز
کاهش معايب روش اعطاي مجوز توليد
مونتاژ
سرمايه گذاري بر اساس مالکيت کامل
دلايل مالکيت يک واحد توليدي
خريد يک شرکت خارجي
سرمايه گذاري مشترک در بازارهاي خارجي
مزاياي سرمايه گذاري مشترک
معايب سرمايه گذاري مشترک
استراتژي خروج
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع استراتژيهاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بينالمللي، ” می باشد که در حجم 75 اسلاید، تهیه شده است
کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند مدیریت دانش شخصی استقرار مدیریت دانش در دانشگاه استقرار مدیریت دانش در آموزش عالی کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی پایان نامه مدیریت دانش شخصی کاربرد مدیریت دانش…
دانلود تحقیق هویت با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی هویت با فرمت docx در قالب 55 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد فهرست مطالب مواضع نظریه پردازان در…
ماهیت و فاکتورهای آمادگی جسمانی و اصطلاحات مرتبط آن با سلامت پایان نامه آمادگی جسمانی فاکتورهای آمادگی جسمانی آمادگی جسمانی و روانی عوامل موثر بر آمادگی جسمانی مزایای فیزیولوژیک آمادگی جسمانی مزایای اجتماعی آمادگی جسمانی مزایای روانشناختی آمادگی جسمانی اصطلاحات…
پاورپوینت فناوری تولید و فراوری زعفران در ایران پاورپوینت کشت زعفران پاورپوینت درباره زعفران پاورپوینت کاشت زعفران دانلود پاورپوینت زعفران پاورپوینت پرورش زعفران دانلود پاورپوینت کشت زعفران پاورپوینت کاشت داشت برداشت زعفران دانلود دانلود پاورپوینت فناوری تولید و فراوری زعفران…
دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک دانلود دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک جهت رشته مدیریت در 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش کسب و کار الکترونیک به عنوان…
پاورپوینت آموزشی درس مکانیک سیالات 1 دانلود دانلود پاورپوینت آموزشی درس مکانیک سیالات 1 جهت رشته مکانیک در قالب 245 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش مکانیک شارهها یا مکانیک…