پرسشنامه ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

پرسشنامه ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی پرسشنامه فن بازار دفاعی پرسشنامه فناوری در صنایع دفاعی  پرسشنامه عوامل موثر در موفقیت فن بازار پرسشنامه ارتقاء عملکرد فن بازار دفاعی پرسشنامه الگویی برای کسب موفقیت فن بازار دفاعی پرسشنامه عوامل مؤثر در موفقيت يا شكست فن بازارهاي دفاعي كشور

دانلود

در این تحقیق از دو ابزار مصاحبه و پرسش‌نامه استفاده گردید. در ابتدا برای تکمیل مرور ادبیات موضوع و در تعیین عوامل مؤثر بر فن ‏بازارهای دفاعی و نیز بررسی موفقیت فن‏بازارهای گذشتۀ بخش دفاع از ابزار مصاحبه استفاده شد. بدین منظور با 14 نفر از خبرگان و دست‌اندرکاران فن‏بازارهای دفاعی گذشته مصاحبه عمیق به عمل آمد؛ سپس، این مصاحبه‌ها مکتوب شد و با استفاده از تکنیک تحلیل محتوا و به شیوه‌ای که قبلاً اشاره شد تحلیل گردید.   در ادامه از ابزار پرسش‌نامه استفاده شد. در واقع، ابزار اصلی گرداوری داده ها در این تحقیق پرسش‌نامه بود. پرسش‌نامه‌ها معمولاً از 2 بخش اصلی تشکیل می‌‌شوند. بخش اول شامل سؤال‌های جمعیت شناختی و بخش دوم شامل سؤال‌های نگرشی می‌‌‌باشد.   سؤال‌های جمعیت شناختی به خصوصیات کلی پاسخ‌دهندگان می‌‌‌پردازد و سؤال‌های نگرشی با هدف کشف دیدگاه‏ها، نظرات و ادراک پاسخ‌دهندگان نسبت به ابعاد و مؤلفه‌های مدل مفهومی تنظیم‌شده است. برای اندازه‌گیری نگرش پاسخ‌دهندگان، مقیاس لیکرت در نظر گرفته شد. مقیاس لیکرت از جمله رایج‌ترین مقیاس‌های اندازه‌گیری نگرش است که از مجموعه ای منظم از گویه‌ها (عبارات) که به ترتیب خاصی تدوین شده است، ساخته می‌‌‌شود.    این گویه‌ها حالات خاصی از پدیده‌ها یا متغیرهای مورد اندازه‌گیری را به صورتی که از لحاظ ارزش اندازه‌گیری دارای فاصله  مساوی باشند، مشخص می‌‌‌کند (سرمد و همکاران، 1385). در پرسش‌نامه این تحقیق از طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده شد.         چکیده پرسشنامه الگویی برای کسب موفقیت فن بازار دفاعی: مولفه : دارد منبع : دارد روایی  و پایایی : دارد نمره گذاری و مختصات : دارد نوع فایل : word (قابل ویرایش )تعداد سوالات : 27 سوالابعاد و مولفه ها: الف)موفقيت فن‌بازار  ب) طرف عرضه ج) طرف تقاضا د) سازوكارهاي داخلي فن‌بازار  ه) عوامل خارجي و) سؤال‌هاي عمومي  
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رسانه ادبیات نظری رسانه چارچوب نظری رسانه فصل دوم پایان نامه رسانه دانلود مبانی نظری رسانه پیشینه رسانه پیشینه تحقیق رسانه پیشینه داخلی رسانه پیشینه خارجی رسانه…

  • دانلود تحقیق بازنمایی همسر دوم در رسانه با فرمت ورد
  • دانلود تحقیق بازنمایی همسر دوم در رسانه با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی بازنمایی همسر دوم در رسانه با فرمت docx در قالب 68 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت خشم در کودکان
  • پاورپوینت خشم در کودکان پاورپوینت علت خشم در کودکان پاورپوینت برطرف کردن خشم کودکان پاورپوینت عوامل خشم در کودکان پاورپوینت خشم در کودکان دانش آموزی پاورپوینت درمان خشم کودکان پاورپوینت خشم در کودکان چگونه است دانلود دانلود پاورپوینت خشم در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های سبک فرزندپروری 43 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های سبک فرزندپروری 43 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری فرزند پروری مبانی نظری سبک های فرزند پروری مبانی نظری شیوه های فرزند پروری پیشینه تحقیق سبک های فرزند پروری پیشینه تحقیق در مورد…

  • دانلود پاورپوینت هنر
  • دانلود پاورپوینت هنر پاورپوینت هنر در تمدن اسلامی پاورپوینت هنر درمانی پاورپوینت هنر در معماری پاورپوینت هنر های تجسمی پاورپوینت هنر دانلود دانلود پاورپوینت هنر در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت برنامه ریزی جانشینی مدیریت
  • پاورپوینت برنامه ریزی جانشینی مدیریت پاورپوینت برنامه ریزی جانشینی مدیریت جانشینی مدیریت برنامه جایگزینی برنامه ریزی جانشینی تعریف برنامه ریزی جانشینی مدیریت و قلمرو آن مزایا و فواید برنامه ریزی جانشینی مدیریت فرایند رشد نظریه های جانشینی تفاوت های بین…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *