پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت نام تجاری بانک
پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت نام تجاری بانک
پرسشنامه بازاریابی اجتماعی
پرسشنامه عوامل بازاریابی اجتماعی
پرسشنامه تقویت نام تجاری
پرسشنامه تقویت نام تجاری بانک
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت
پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت نام تجاری بانک رفاه استان گیلان از دیدگاه مشتریان
بازاریابی اجتماعی ( Societal Marketing) یک مفهوم بازاریابی است که معتقد است که یک شرکت یا سازمان باید تصمیمات بازاریابی را نه تنها با در نظر گرفتن خواستههای مصرفکننده، بلکه نیازهای شرکت، و همچنین منافع بلندمدت جامعه تعیین کند. سپس باید ارزشی برتر به مشتری ارائه کند به گونه ای که جنبههای رفاهی مشتری و جامعه را حفظ نماید یا آنها را بهبود بخشد. دیدگاه بازاریابی اجتماعی از جدیدترین فلسفههای مدیریت بازاریابی است.[۱]
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-
* نوع فایل: WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد
*** پرسشنامه دارای 41 سوال است.
پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت نام تجاری بانک رفاه استان گیلان از دیدگاه مشتریان تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.
مقیاس طیف لیکرت:
کاملا موافقم موافقم نه موافقم نه مخالفم مخالفم کاملا مخالفم
پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت نام تجاری بانک رفاه استان گیلان از دیدگاه مشتریان
میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
دانشکده مدیریت
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)
عنوان:
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت نام تجاری بانک رفاه استان گیلان از دیدگاه مشتریان
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
دانلود تحقیق درباره هیجان شناختی word دانلود هدف از این تحقیق بررسی هیجان شناختی با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد فهرست مطالب مقدمه مبانی نظری…
دانلود تحقیق مالیات و اصلاحات جهانی آن با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی مالیات و اصلاحات جهانی آن با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد …
مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار 63 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه توسعه پایدار مبانی نظری توسعه پایدار پیشینه تحقیق توسعه پایدار پیشینه داخلی توسعه پایدار پیشینه خارجی توسعه پایدار پیشینه پژوهش توسعه پایدار پیشینه نظری…
بررسی شرط اجل در حقوق ایران و کنسیون بیع کالا کلمات کلیدی : ماهیت شرط اجل ویژگی های شرط اجل شرط اجل در حقوق ایران شرایط صحت شرط اجل موارد سقوط شرط اجل منابع پذیرش شرط اجل مبانی نظری پذیرش…
پاورپوینت سازمان جهانی دارایی های فکری (WIPO) کلمات کلیدی : پاورپوینت سازمان جهانی دارایی های فکری(WIPO) سازمان جهانی دارایی های فکری WIPO وایپو عملکرد وایپو چشم انداز وایپو عضویت در وایپو ساختار و تشکیلات وایپو مزایای عضویت در وایپو مرکز…
دانلود تحقیق سود و پیش بینی سود آتی با فرمت ورد دانلود هدف از این تحقیق بررسی سود و پیش بینی سود آتی با فرمت docx در قالب 53 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…