پروپوزال شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما
پروپوزال شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما
کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پروپوزال اثربخشی
نمونه پروپوزال اثربخشی
بسياري از نهادهاي اجتماعي بخصوص مراكز آموزشي و رسانهها ميتوانند در راستاي ترويج و توسعه علمي، فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و به عبارت ديگر پيشرفت و سازندگي كشور، نقش اساسي داشته باشند، اما صدا و سیما به عنوان دانشگاهي سراسري و فراگير، نقش موثرتري را بر عهده دارند، چرا كه معمولاً برنامههاي رسانه ملي، بويژه برنامهها و فيلمهاي تلويزيوني، اثرات فرهنگي اجتماعي قابل ملاحظهاي را در ابعاد مختلف به همراه دارند.
صدا وسيما بر اساس رهنمودهاي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري دانشگاه عمومي است كه به عنوان مهم ترين وسيله ارتباط جمعي نقش بزرگي در تحولات اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي ايفا ميكند. همچنين در اين رهنمودهاي ارزنده بر رسالت و وظايف خطير صدا وسيما و نقش مؤثر برنامههاي گوناگون آن در شكوفايي فرهنگي جامعه و رفع تنگناها و چالشهاي اجتماعي تأكيد شده است. بر همين مبنا، اجراي سياستهاي فرهنگي مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي، از وظايف قانوني و رسمي صدا وسيما است.
این تحقیق ازنظر هدف ، کاربردی واز نظر شیوه گردآوری اطلاعات یک تحقیق توصیفی- همبستگی است. در این تحقیق به بررسی وضعیت موجود و اندازه گیری میزان رابطه بین متغیرها، یعنی متغیر مستقل مدیریت برنامه ها و تاثیر آن برمتغیر وابسته اثربخشی می پردازیم.
فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه 2
1-2- بیان مساله 2
1-3- اهمیت و ضرورت 4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق 5
1-5-گزاره های تحقیق 6
1-5-1- اهداف پژوهش 6
1-5-1-1- هدف اصلی 6
1-5-1-2- اهداف فرعی 6
1-5-2- سوالات پژوهش 7
1-5-2-1- سوال اصلی 7
1-5-2-2- سوالات فرعی 7
1-5-3- فرضیه های تحقیق 8
1-5-3-1- فرضیه اصلی 8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی 8
1-6- روش شناسی تحقیق 8
1-6-1- نوع و روش تحقیق 8
1-6-2- قلمرو تحقیق 9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق 9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه 9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها 9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها 9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها 96
3-5-1- آماره های توصیفی 96
3-5-2- آماره های استنباطی 96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی 97
3-7-1- ابزار 97
3-7-2- روایی 97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش 97
منابع
پاورپوینت کارگاه آموزشی اصول ثبت آدرس و فضای اینترنتی دانلود دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی اصول ثبت آدرس و فضای اینترنتی جهت رشته کامپیوتردر قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش …
دانلود پاورپوینت آموزش HTML,CSS,JavaScript پاورپوینت آموزش طراحی وب پاورپوینت آموزش HTML پاورپوینت آموزش CSS پاورپوینت آموزش JavaScript دانلود دانلود پاورپوینت آموزش HTML,CSS,JavaScript جهت رشته کامپیوتر در 49 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…
وب کاوی و بررسی مدل ها، الگوریتم ها و کاربردهای انواع آن وب کاوی الگوریتم های کاوش تکنیک های داده کاوی استخراج داده های وب سیستم های اطلاعاتی وب کاوی و بررسی مدل ها، الگوریتم ها و کاربردهای انواع آن…
ماهیت تاب آوری و اهمیت آن در دوره نوجوانی تحقیق درباره تاب آوری ویژگی های افراد تاب آور مدل های تاب آوری روانشناختی عوامل موثر بر تاب آوری pdf اهمیت تاب آوری در دوره نوجوانی راهکارهای عملی برای افزایش تاب…