پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت جامع مدیریت ارتباط با شهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی پروپوزال کیفیت خدمات پروپوزال در مورد کیفیت خدمات پروپوزال کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

دانلود

این پروپوزال در مورد کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی می باشد که به ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا می پردازد.     امروزه بخش اعظم و اساسی خدمات ترافیکی به رانندگان و شهروندان (به عنوان مشتریان خدمات پلیس راهنمایی)، درحوزه حمل و نقل و جابجایی کالا و مسافر، هدایت ترافیکی و… تحت پوشش پلیس راهنمائی و رانندگی انجام می شود. در این تعامل مستمر نحوه ارائه خدمات و کیفیت خدمات از اهمیت ویژه ای برای مشتریان و پلیس راهنمایی برخوردار است.     افزایش تقاضا برای خدمات امنیتی و انتظامی از سوی جامعه از یک طرف، و محدودیت-های پرسنلی، تجهیزاتی و بودجه ای، از طرف دیگر سازمان های پلیس را به سوی بهبود خدمات سوق داده است (Barnet, 1994). یکی از اهداف اصلی و مهم سازمان راهنمایی و رانندگی، کیفیت خدمات است. کمیّت و کیفیت خدمات مورد انتظار هزاران شهروندی است که روزانه تحت عنوان راننده و یا صاحبان بنگاه های باری و مسافری به طور مستقیم به ادارات راهنمایی و رانندگی مراجعه می کند و یا در سطح شهرها و جاده ها با پلیس مواجه می شوند. برای نمونه می توان به صدور 1986049 فقره انـواع کارت گواهی نامه رانندگی در سال 93، اشـاره کرد.    مسئله اساسی آن است که آیا راهور مدلی برای کیفیت خدمات خود دارد تا بر اساس آن خدمات ارائه شده خود را ارزیابی کند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدام اند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟                   فهرست مطالب فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1 1-1  مقدمه .    2 2-1  بیان مسأله .    3 3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4 4-1  پرسش های تحقیق     5 5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6 6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     71-3  روش اجراي پژوهش      2-3  پرسش های تحقیق .     3-3  هدف های تحقیق      4-3  نقشه راه تحقیق      5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .     6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .         1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی          2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .     7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .     8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .     9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .     10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری       11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)        فهرست منابع و مآخذ .       فهرست شکل ها شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138 شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141 شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160           فهرست جداول جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132 جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133 جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133 جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135 جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144 جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154 جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155 جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157  
  • بررسی مقایسه ای محاربه با بغی و تروریسم
  • بررسی مقایسه ای محاربه با بغی و تروریسم مقایسه محاربه با بغی مقایسه محاربه با تروریسم بررسی مقایسه ای محاربه با بغی و تروریسم اصطلاح محاربه از دیدگاه فقیهان امامیه و اهل سنت محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد و کارایی مدیریت
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد و کارایی مدیریت مبانی نظری عملکرد و کارایی مدیریت دانلود مبانی نظری عملکرد و کارایی مدیریت پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی مدیریت ادبیات نظری عملکرد و کارایی مدیریت فصل دوم پایان نامه عملکرد و…

  • پاورپوینت ای آر پی و فناوری اطلاعات در سیستم های برنامه ریزی سازمانی
  • پاورپوینت ای آر پی و فناوری اطلاعات در سیستم های برنامه ریزی سازمانی دانلود دانلود پاورپوینت ای آر پی و فناوری اطلاعات در سیستم های برنامه ریزی سازمانی جهت رشته مدیریت در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت مديريت برنامه هاى تندرستى سازمانی : سطوح و انواع آن
  • پاورپوینت مديريت برنامه هاى تندرستى سازمانی : سطوح و انواع آن دانلود دانلود پاورپوینت مديريت برنامه هاى تندرستى جهت رشته مدیریت در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     سازمان سازمان…

  • دانلود پاورپوینت عوامل تاثیر گذار بر پذیرش پیامک
  • دانلود پاورپوینت عوامل تاثیر گذار بر پذیرش پیامک پاورپوینت درمورد بازاریابی پیامکی پاورپوینت عوامل موفقیت در بازاریابی پیامکی دانلود دانلود پاورپوینت عوامل تاثیر گذار بر پذیرش پیامک جهت رشته مدیریت در 33 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع ی‬‎
  • پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع ی‬‎ پروژه پاورپوینت شمع کوبی انواع روش های آن ‬‎ دانلود در این پروژه پاورپوینت شمع کوبی  و انواع…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *