گزارش کارآموزی رشته نقشه کشی عمومی با عنوان تراشکاری و فرزکاری

گزارش کارآموزی رشته نقشه کشی عمومی با عنوان تراشکاری و فرزکاری فرزکاری تراشکاری جوشکاری هوابرش دانلود گزارش کارآموزی رشته نقشه کشی عمومی با عنوان تراشکاری و فرزکاری گزارش کارآموزی رشته نقشه کشی عمومی خرید گزارش کارآموزی رشته نقشه کشی عمومی انجام گزارش کارآموزی رشته نقشه کشی عمومی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina انواع ماشینهای فرز و ساختمان آنها

دانلود

گزارش کارآموزی رشته نقشه کشی عمومی با عنوان تراشکاری و فرزکاری   چکیده:  مهارتهای زیادی که اغلب کارگران ماشینکار به دست می آورند بیشتر در اثر ایجاد برنامه های کاراموزی است که از طرف کارخانجات و یا موسسه آموزشی تربیت داده میشود.در هر کارخانه اعم از بزرگ وکوچک وحتی درکارگاههای ماشینهای ابزار ایجاد برنامه های کارآموزی بسیار مهم وارزشمند خواهد بود .زیرا که توسط این برنامه ها می توان مهارتهای جدیدرا توسعه داد.دوره های کارموزی به ابن معنی هستند که کاآموزان در این مدت به روش های جدید و آموزش های تکمیلی آشنا میشوند و از طرفی نو آموز ماشین کار می بابایستی به تکنو لورژی ماشین های ابزار و محاسبات کارگاهی (حساب فنی ) و طرز خواندن نقشه ها  و موضاعات مربوط به کار آشنایی پیدا کند البته برای یادگیری این نوع مسائل میشود از مدارس خصوصی و یا هنرستان های دولتی استفاده کرد.   یک ماشین کار فعال ممکن است حتی بعد از اتمام دوره های یکساله یا بیشتر با هم برای کاآموزی به مدارس فنی مراجعه کند و در بعضی از حالات دوره کاآموزی تقلیل داده شده و در عوض یک دوره برای شناسایی صنعت تربیت داده میشود برای انتخاب تکنسین ماشین کار جهت کار ماشین با ماشین های ابزار بهتر است از هنرجویان هنرستان و افرادی که در این باره آموزش دیده اند استفاده شود زیراکه این گونه افراد تعلیمات لازم را در صنایع و نیز در کلاس های وابسته به آن که در آموزش فنی و حرفه ی ترتیب  داده شده اند گذرانده اند.   در چنین کلاس های اصول و قوانین و استاندارد های مشخصی را که مربوط به حرف معمولی میباشد را تعلیم میدهند که خود این قوانین به هنرجویان کمک میکند تا یک ماشینکار ماهر و با تجربه ای بشوند و همچنین این استاندارها و قوانین برای کارگر و کارفرما بسیار مفید و سودمند میباشید و کاراموز سعی میکند که مهارت های خودش هرچه بهتر گسترش داده تا به صورت یک کارگر ماهر در خدمت صنعت باشد . در این صورت است که کارگر میتواند در برابر انجام کار مناسب دستمزد بیشتری را درخواست کند ، به منظور اینکه کار فرما و ماشینکار بتوانند سود بیشتری دریافت کنند لازم است که کارگران ماشینکار دوره کار آموزی را با دقت بگذرانند و همچنین باید در کلاس های وابسته به موقع شرکت کنند و همیشه فکر کنند که هنوز شاگرد هستند.       کلمات کلیدی: فرزکاری تراشکاری جوشکاری هوابرش           فهرست مطالب فصل اول تاریخچه کارگاه ………………………………………………………………………1 تاریخچه سرپرست کارگاه …………………………………………………………1 معرفی موقعیت جغرافیایی کارگاه تراشکاری………………………………………………1 نوع محصولات تولیدی…………………………………………………………….1 وضعیت کلی کارگاه……………………………………………………………….2 نوع مدیریت کارگاه………………………………………………………………..2 تکنولوژی مورد استفاده کارگاه…………………………………………………….2 میزان ضایعات و استهلاک کارگاه…………………………………………………3 فصل دوم موقعیت رشته در محل کارآموزی…………………………………………………3 فصل سوم جوشکاری هوابرش……………………………………………………………….5 سوهان کاری …………………………………………………………………….6 سنگ زنی ………………………………………………………………………..6 نظافت………………………………………………………………..7 فرزکاری………………………………….. …………………………………….8 ماشین تراش……………………………………………………………………….8 تیغه فرز…………………………………………………………………………..9 انواع تیغه فرز……………………………………………………………………10 ماشینهای فرز…………………………………………………………………….12 انواع ماشینهای فرز و ساختمان آنها ……………………………………………..15 ماشین فرز زانویی ستونی ……………………………………………………….15 ماشین فرز افقی ساده ……………………………………………………………15 ماشین فرز عمودی …………………………………………………………….. 17   ماشین تراش NT50…………………………………………………………19       شناسای قسمتهای یک ماشین تراش مرغک دار…………………………………19       محوراصلی…………………………………………………………………… 21  جعبه دنده پیشروی………………………………………………………………21  میزماشین تراش…………………………………………………………………22  کلیدهای راه اندازی  ماشین تراش……………………………………………….23  چگونگی تنظیم تعداد دوران ماشین تراش……………………………………….23  شرح جدول های پیشروی ماشین تراش…………………………………………24  شرح عمل اهرم های پیشروی………………………………………………….24  نکات ایمنی در راه اندازی ماشین تراش……………………………………….24 جوشکاری با گاز یا شعله …………………………..25 مزیت استفاده از جیگ و فیکسچرها …………………………..28 تاثیر شکل ابزار………………………………………………………………29 دستگاه دریل …………………………..30 سنگ زنی …………………………..32 انتخاب بهترین چرخ سنگ……………………………………………………32 نتیجه گیری…………………………………………………………………..33 عکس………………………………………………………………………..34 منابع و مآخذ ………………………….37    
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنظیم هیجان شناختی 51 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنظیم هیجان شناختی 51 صفحه فصل دوم پایان نامه تنظیم هیجان شناختی مبانی نظری تنظیم هیجان شناختی پیشینه تحقیق تنظیم هیجان شناختی پیشینه داخلی تنظیم هیجان شناختی پیشینه خارجی تنظیم هیجان شناختی پیشینه پژوهش تنظیم…

  • پاورپوینت نظرية پيوندگرايي در یادگیری
  • پاورپوینت نظرية پيوندگرايي در یادگیری کلمات کلیدی : پاورپوینت نظرية پيوندگرايي در یادگیری نظرية پيوندگرايي در یادگیری تحقیق نظرية پيوندگرايي در یادگیری پاورپوینت تجربه‏گرايى‏ قانونهاى نظريه پيوندگرايى‏ كاربرد آموزشى نظريه پيوندگرايى‏ اهميت‏گيرايى اهميت آمادگي اهميت تمرين نقش گسترش اثر نقش…

  • مبانی جواز و عدم جواز طلاق با بیان تاریخچه تقنینی طلاق
  • مبانی جواز و عدم جواز طلاق با بیان تاریخچه تقنینی طلاق "تعریف لغوی و اصطلاحی طلاق" تعریف طلاق در فقه اقسام طلاق در فقه انواع طلاق در اسلام انواع طلاق در فقه انواع طلاق در فقه و حقوق ایران انواع…

  • پاورپوینت اخلاق مهندسی
  • پاورپوینت اخلاق مهندسی پاورپوینت درمورد اخلاق مهندسی پاورپوینت درباره اخلاق مهندسی پاورپوینت اخلاق مهندسی چگونه است پاورپوینت اخلاق مهندسی چیست دانلود دانلود پاورپوینت اخلاق مهندسی جهت رشته ی مهندسی در قالب 55 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها شاخص ارزیابی عملکرد بانک شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک پایان…

  • بررسی روند توسعه شهر ری (منطقه 20 شهر تهران)
  • بررسی روند توسعه شهر ری (منطقه 20 شهر تهران) دانلود پایان نامه توسعه شهری بررسی روند توسعه شهر ری ویژگیهای كالبدی شهر ری عوامل طبیعی موثر در توسعه شهر ری دانلود پایان نامه توسعه شهری در شهرری شناخت الگوی توسعه…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *